Podpora strankam

Oddaja vozila

Če vozilo oddajate izven rednega delovnega časa poslovalnice in pustite etui z dokumenti in ključi v za to določenem “predalniku za ključe”, vozilo obvezno pustite na dogovorjeni lokaciji in poskrbite, da je varno in zaklenjeno. Prav tako preverite podatke o varnosti avtomobila v razdelku s tehničnimi vprašanji.

Ob oddaji vozilo obvezno fotografirajte z vseh strani, zabeležite natančno kilometrino in količino goriva ter nam celotno dokumentacijo pošljite po e-pošti.

Če CARWIZ uslužbenec pri pregledu odkrije dodatne poškodbe, vas bomo o nastalih stroških obvestili po elektronski pošti ter jih argumentirali s fotografijami in vso potrebno dokumentacijo.

Poleg storitve »predalnik s ključi« se lahko predhodno dogovorite tudi za prihod CARWIZ uslužbenca, kar se zaračuna po našem veljavnem ceniku.

Svetujemo vam, da plačate s kreditno kartico, ki je bila uporabljena za avtorizacijo sredstev in plačilo depozita ob prevzemu vozila.

Plačate pa lahko tudi z drugo kreditno, debetno ali elektronsko kartico.

Če imate ustrezno kritje za škodo, povzročeno na vozilu in vso potrebno dokumentacijo, vam škode ne bo treba kriti.

V primeru, da vaše kritje ne krije škode, ki ste jo povzročili na vozilu, stroške škode zaračunamo v skladu s predhodno določenimi tarifami in kategorijami vozil in sicer z depozitom na vaši kreditni kartici, ki je bil ustvarjen ob prevzemu vozila in največ do višine odbitne franšize. Poleg tega se zaračuna tudi upravna taksa za škodo na vozilu po našem veljavnem ceniku. Tovrstne storitve se obračunajo pri oddaji vozila. Stranka mora predložiti vso dokumentacijo, ki jo je prejela s strani policije ali katere koli druge osebe (policijski zapisnik, rezultat alkotesta, izpolnjena škodna prijava Euro) in mora v poslovalnici, kjer vozilo oddaja izpolniti izjavo o nezgodi.

CARWIZ si pridržuje pravico da zaračuna celoten znesek nastale škode, če naročnik ni ravnal v skladu s pravili in predpisi Republike Slovenije, ali če ni upošteval pravil postopka prijave nezgode.

Če imate sklenjeno zavarovanje ali odbitno franšizo pri drugi družbi ali zavarovalnici, je ključno, da opravite celoten postopek (alkotest, izpolnjena škodna prijava Euro) in da ob predaji vozila zahtevate kopije celotne dokumentacije in račune o škodi, ki vam jih predloži CARWIZ rent-a-car. Da vam povrnejo denar, je treba vso zbrano dokumentacijo in račune o škodi predložiti podjetju ali zavarovalnici, pri kateri imate sklenjeno zavarovalno polico. Za dodatno dokumentacijo se obrnite na našo službo za podporo strankam.

Če bo po izteku najema potrebno dodatno plačilo, boste o tem obveščeni po elektronski pošti.

Možni razlogi za dodatna plačila:

  • Kazni zaradi napačnega parkiranja
  • Prometni prekrški
  • Poškodbe vozila ali oddaja vozila z manj goriva kot ob prevzemu, kar se ugotovi po oddaji vozila preko »predalnika za ključe«
  • Poškodbe, ki se opazijo šele pri čiščenju in niso bile vidne pri oddaji

Depozit bo na vaš račun vrnjen v 15 do 28 dneh, odvisno od vaše kreditne kartice in banke, ki jo uporabljate. CARWIZ rent - a - car nima dostopa do deponiranih sredstev in jih brez vaše odobritve ne more uporabiti.

Skupaj USTVARJAMO DOŽIVETJA zato vas vabimo, da z nami delite vsa svoja mnenja, pripombe in kritike.

Svoje izkušnje nam lahko pošljete preko elektronske pošte na naslov customersupport@carwiz.si ali preko spletnega vprašalnika na naši spletni strani.

Stopite v stik z nami

Da bi izboljšali vašo izkušnjo ob brskanju naše spletne strani, CARWIZ uporablja piškotke in podobne tehnologije. Če z uporabo te strani nadaljujete, se smatra, da se strinjate z njihovo uporabo. Več podatkov »