Tehnična vprašanja
Izgubo ali tatvino je treba v najkrajšem možnem času prijaviti na najbližjo policijsko postajo, kjer boste prejeli zapisnik o dogodku. Ob oddaji vozila je treba policijski zapisnik obvezno predložiti uslužbencem poslovalnice. Obenem vas prosimo, da nas po elektronski pošti, ali preko telefona naše službe za tehnično podporo obvestite o izgubi ali kraji najkasneje v 24 urah.
V primeru izgube ključev se obrnite na našo službo za tehnično podporo in se z njimi dogovorite za dostavo rezervnega ključa na vašo lokacijo in o stroških, ki vam bodo zaračunani ob oddaji vozila.
Če najetega vozila ni mogoče odkleniti, preverite, če je ključ mehansko poškodovan in če je bil izpostavljen vlagi (vam je npr. padel v morje). Če ključ ni poškodovan in ni bil izpostavljen vlagi, gre najverjetneje za okvaro na bateriji, ali za drugo vrste električne okvare. Če imate pri sebi mehanski (običajni) ključ ali Bluetooth ključ, pa lahko vozilo še vedno odklenete na naslednji način:
- MEHANSKI (običajni) ključ: Če ključavnica na voznikovi strani vrat ni vidna, odstranite plastični pokrov na kljuki vrat in s ključem mehansko odklenite vozilo. Plastični pokrov med oddajo vozila vrnite uslužbencem v poslovalnici, ali pa ga pustite na za to določenem mestu.
- BLUETOOTH ključ: Če ključavnica na voznikovi strani vrat ni vidna, odstranite plastični pokrov na kljuki vrat in s ključem mehansko odklenite vozilo. Plastični pokrov med oddajo vozila vrnite uslužbencem v poslovalnici, ali ga pustite na za to določenem mestu. Pri vstopanju v vozilo je treba vedno najprej odpreti prednja vrata.
Če vozila ni mogoče zagnati, sledite naslednjim korakom:
- Če imate mehanski (običajni) ključ, odklenite volan s premikanjem v levo in desno, da se vklopi kontakt, če imate Bluetooth ključ, pa ohišje ključa umaknite stran od elektronskih naprav (pametni telefon, iPod itd.) Bluetooth ključ mora biti v vozilu in vsa vrata morajo biti zaprta.
- Pri vozilih z avtomatskim menjalnikom zaprite vsa vrata, pritisnite zavoro, med zagonom mora biti prestavna ročica v položaju P ali N, obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon (odvisno od vrste opreme vozila).
- V primeru robotiziranega menjalnika; zaprite vsa vrata, pritisnite in držite zavoro, med zagonom mora biti prestavna ročica v položaju N, obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon (odvisno od vrste opreme vozila).
- V primeru ročnega menjalnika: zaprite vsa vrata, pritisnite in držite sklopko, med zagonom mora biti prestavna ročica v nevtralnem položaju, obrnite ključ ali pritisnite gumb za zagon (odvisno od vrste opreme vozila).
- Če motorja vozila ni mogoče zagnati z zgoraj opisanimi postopki in če instrumentna plošča ne kaže znakov vžiga, vozila verjetno ni mogoče zagnati zaradi kakšne okvare. Preverite, če se na armaturni in instrumentni plošči pojavi obvestilo. Obstaja možnost, da ste pustili prižgane luči, radio ali podobno, kar bi lahko izpraznilo akumulator in onemogočilo zagon vozila. V tem primeru poskusite vozilo zagnati s premostitvenimi kabli. Zaradi lastne varnosti in da preprečite morebitno škodo na avtomobilu, vozila ne poskušajte zagnati s potiskanjem, ali z vožnjo po klancu navzdol, niti s prestavljanjem v prestavo ali z uporabo sklopke. S tem lahko na vozilu pride do večje in zelo drage okvare. Če vozila ne uspete zagnati, se obrnite na našo službo za tehnično podporo strank.
Če najetega vozila ni mogoče zakleniti, preverite, če je ključ mehansko poškodovan in če je bil izpostavljen vlagi (vam je npr. padel v morje). Preverite tudi, ali ste izklopili kontakt in če so vsa vrata popolnoma zaprta. Če ključ ni poškodovan in ni bil izpostavljen vlagi, gre najverjetneje za okvaro na bateriji ali za drugo vrste električne okvare. Če imate pri sebi mehanski (običajni) ključ ali Bluetooth ključ, pa lahko vozilo vedno odklenete na naslednji način:
- MEHANSKI (običajni) ključ: Če ključavnica na voznikovi strani vrat ni vidna, odstranite plastični pokrov na kljuki vrat in s ključem mehansko odklenite vozilo. Plastični pokrov med oddajo vozila vrnite uslužbencem v poslovalnici, ali pa ga pustite na za to določenem mestu.
- BLUETOOTH ključ: Če ključavnica na voznikovi strani vrat ni vidna, odstranite plastični pokrov na kljuki vrat in s ključem mehansko odklenite vozilo. Plastični pokrov med oddajo vozila vrnite uslužbencem v poslovalnici, ali ga pustite na za to določenem mestu.
NASVET 1: Če je najeto vozilo opremljeno z Bluetooth ključem, naj ta ne bo blizu drugih elektronskih naprav (mobilni telefoni, prenosniki, močna magnetna polja), saj lahko njihova prisotnost povzroči motnje signala zaradi močnega magnetnega sevanja in omeji njihovo učinkovitost.
NASVET 2: Prosimo vas, da vozila ne zaklepate, tudi kadar imate ključ pri sebi, če so v vozilu osebe.
NASVET 3: Prosimo vas, da ne glede na vrsto ključa, tega ne puščate v vozilu, saj lahko pride do neželenega zaklepanja vozila.
Če je vaše vozilo opremljeno z mehansko ročno zavoro, za lažjo sprostitev, medtem ko popuščate ročno zavoro, vselej pritisnite in držite zavorno pedalo. Ročno zavoro vedno rahlo dvignite in nato pritisnite gumb. S tem boste sprostili napetost in zavoro bo lažje sprostiti.
Če je vaše vozilo opremljeno z električno (samodejno) ročno zavoro, se ta med zagonom vozila samodejno sprosti. Če pa je vaše vozilo opremljeno z ročnim menjalnikom, se ročna zavora samodejno sprosti, ko prestavno ročico preklopite v prvo ali vzvratno prestavo in ko sprostite sklopko, medtem ko hkrati pritiskate na stopalko za plin. Takrat morajo vsa vrata biti zaprta. Vozila znamk Volkswagen, Audi, Seat in Škoda imajo prav tako funkcijo »Auto hold«, ki ob vklopu prepreči zagon avtomobila, v kolikor voznik nima pripetega varnostnega pasu.
- NASVET 1: Kadar vozilo parkirate na klancu, poskrbite, da poleg aktiviranja ročne zavore, prestavno ročico prestavite v prvo ali vzvratno prestavo (pri avtomatskem menjalniku v položaj P in pri robotskem menjalniku v položaj N) ter volan obrnete v levo ali desno.
- NASVET 2: Ko je zunanja temperatura pod ničlo, pri parkiranju vozila, če je možno, ne uporabite ročne zavore, da ta ne zmrzne in kasneje onemogoči speljevanje vozila. Če ima vozilo ročni menjalnik, pustite prestavno ročico v prvi prestavi, pri avtomatskem menjalniku v položaju P, pri robotiziranem menjalniku pa v položaju N (po obračanju vozila se samodejno blokira).
Funkcija »auto hold« vozilo zadrži na naklonu, kar omogoča lažji zagon. Ko je mehanska/električna ročna zavora sproščena, ta funkcija za nekaj sekund zadrži zavoro, medtem ko voznik z nogo preklopi na stopalo za plin, kar vozilu onemogoča pomik po klancu navzdol. Večina vozil v našem voznem parku je opremljenih z omenjeno funkcijo, na naši spletni strani pa najdete točne tehnične specifikacije in seznam opreme, ki jo posamezno najeto vozilo ima ter če je opremljeno s funkcijo »auto hold«, ali ne.
Da ugotovite, kakšno vrsto goriva najeto vozilo uporablja, preverite nalepko na zunanjem delu rezervoarja za gorivo, kjer je navedena vrsta goriva. Da bi preprečili uporabo napačne vrste goriva, je vrsta goriva navedena tudi s tovarniško oznako na notranjem delu pokrova rezervoarja za gorivo. Za še večjo opaznost je ustrezna vrsta goriva navedena tudi na obesku za ključe.
- NASVET 1: Vedno je treba natočiti najmanj 10 litrov goriva, da lahko vozilo uspešno zazna nov nivo goriva.
- NASVET 2: Pred dolivanjem goriva se prepričajte, da je motor vozila ugasnjen.
Če se v vozilo natoči napačna vrsta goriva, ne poskušajte zagnati motorja, saj s tem zaščitite vozilo pred nadaljnjimi poškodbami. Obrnite se na našo službo za tehnično podporo, ki bo poskrbela za najboljšo in najcenejšo rešitev in omogočila, da boste svoje potovanje lahko nadaljevali brez nadaljnjih zapletov.
- NASVET: Pred točenjem vedno preverite, ali je gorivo primerno vrsti vozila, glede na oznake na vozilu in obesku za ključe.
Če najetemu vozilu med vožnjo zmanjka goriva, ga poskusite na čim bolj varen način ustaviti, vklopite vse 4 signalne luči, ugasnite motor, aktivirajte ročno zavoro in signalni trikotnik postavite na ustrezno razdaljo od vozila. Na najbližji bencinski črpalki kupite plastično posodo za gorivo in vanjo natočite vsaj 5 litrov ustreznega goriva (glede na nalepko na pokrovu rezervoarja). Če vozilo po nekaj poskusih še vedno ni mogoče zagnati, zagon opustite, da zmanjšate možnost poškodbe motorja in se obrnite na našo tehnično podporo.
- NASVET: Nikoli ne vozite z nizko količino goriva v rezervoarju. Takoj, ko se prižge rezervna lučka, ali nivo goriva pade na manj kot ¼, se ustavite na najbližji bencinski črpalki in natočite ustrezno gorivo.
Če je vaše vozilo opremljeno s funkcijo za omejitev hitrosti, preverite stikala za tempomat/omejitve, da ugotovite, če je morda omejitev vklopljena. Če funkcija ni vklopljena, preverite, ali se na armaturni plošči pojavijo spodaj opisane lučke in opozorila.
Če se na instrumentni plošči in osrednjem zaslonu armaturne plošče pojavi indikator tlaka v pnevmatikah, tlak nastavite skladno s podatki navedenimi na voznikovi strani vrat, ali na notranji strani pokrova posode za gorivo. V primeru, da ima vaše vozilo:
POSREDNI SISTEM NADZORA/KONTROLE TLAKA V PNEVMATIKAH: Po nastavitvi tlaka v vseh 4 pnevmatikah, skladno z modelom vozila, držite stikalo indikatorja do pojava zvočnega signala, ali pa ga deaktivirajte na osrednjem zaslonu armaturne plošče, ki prikazuje parametre vozila.
NEPOSREDNI SISTEM NADZORA TLAKA V PNEVMATIKAH: Po prilagoditvi tlaka v vseh 4 pnevmatikah, se svetlobni indikator v sporočilu na osrednjem zaslonu izklopi, nova vrednost tlaka v pnevmatikah za vsako posamezno pnevmatiko pa lahko odčitate na osrednjem zaslonu armaturne plošče, kjer so prikazani parametri vozila in ali preko potovalnega računalnika. Indikator tlaka v pnevmatikah lahko po nekaj minutah vožnje tudi ugasne.
Službo za tehnično podporo lahko kontaktirate preko telefona ali e-pošte, ki je navedena na etuiju z dokumenti vozila. Preverite lahko tudi kontakte za tehnično podporo v razdelku Kontakti.
Vsa vozila v našem voznem parku so opremljena z obvezno opremo v skladu z lokalnimi in evropskimi zakoni in predpisi. Obvezno opremo sestavljajo odsevni jopič, signalni trikotnik, komplet prve pomoči ter rezervni komplet luči in varovalk. Poleg tega so vsa naša vozila opremljena z ustreznim gasilnim aparatom (1 kg oz. 2 kg, odvisno od vrste in funkcije vozila, ki se nahaja bodisi v prtljažniku vozila ali, če gre za kombi, pod sovoznikovim sedežem).
- OPOMBA: Prosimo, da ob oddaji najetega vozila naše uslužbence v poslovalnici obvestite, če je kakšen del obvezne opreme nepopoln, ali če ste del opreme uporabili in jo bo zato treba obnoviti.
V tem primeru vozilo poskusite čim bolj varno zaustaviti, prižgite vse 4 signalne luči, ugasnite motor ter aktivirajte ročno zavoro. Ko vozilo ustavite, bodite pri zapuščanju vozila previdni, oblecite odsevni jopič in postavite signalni trikotnik na ustrezno varnostno razdaljo od vozila (glejte poglavje »Nasveti za varno vožnjo«). V primeru okvare vozila ob slabi vidljivosti, pustite luči prižgane. Preden se obrnete na tehnično podporo, pripravite naslednje podatke, registrsko številko vozila, točno lokacijo okvare (naslov, kilometri avtoceste ali GPS koordinate) in podatke o vrsti okvare. Če popravila vozila ni mogoče uspešno izvesti v 24 urah, vam bomo zagotovili nadomestno vozilo, ali poiskali alternativno rešitev, ki vam bo omogočila nadaljevanja vaše poti.
- OPOMBA: Stranka mora počakati na dogovorjeno pomoč na terenu, o prihodu pomoči in o vseh drugih potrebnih informacijah bo stranko v najkrajšem možnem času obvestila tehnična podpora.
- OPOMBA: Zgoraj opisani postopek velja tako v Republiki Sloveniji kot v tujih državah.
V primeru okvare zaradi prazne pnevmatike ali poškodovanega platišča, jo zamenjajte z rezervno pnevmatiko skladno s spodaj navedenimi navodili.
POSTOPEK MENJAVE PNEVMATIKE:
- Najprej preverite, če je vozilu onemogočeno premikanje, tako da aktivirate ročno zavoro in prestavno ročico pomaknete v prvo ali vzvratno prestavo (pri avtomatskem menjalniku stikalo prestavite v položaj P, pri robotskem pa v položaj N).
- Iz prtljažnika odstranite prtljago, dvignite podlogo (glede na tip vozila je rezervna guma lahko nameščena na zunanji strani podloge, pod prtljažnikom, v tem primeru se ključ za sprostitev zapaha nahaja na levi strani, ali na desni strani oblazinjenja prtljažnika, ali pa pod sovoznikovim sedežem).
- Rezervno pnevmatiko in orodje vzemite iz prtljažnika in postavite zunaj vozila.
- Če je vozilo opremljeno s pokrovom pesta, ga odstranite in shranite na varnem mestu.
- Če je vozilo opremljeno z aluminijastimi platišči in so na vijakih okrasni pokrovčki, jih s priloženim orodjem odstranite.
- Če ima vozilo na notranji strani varnostni vijak za pritrditev pnevmatike, ga sprostite tako, da podaljšek za odstranitev zaščite proti kraji postavite na orodje za demontažo pnevmatike.
- Kolo sprostite s priloženim orodjem.
- Avtodvigalo postavite na ustrezno mesto in poskrbite, da je pravilno pritrjeno, da ne ogrozite lastne varnosti in ne poškodujete vozila. DVIGALO MORA PRED DVIGANJEM VOZILA BITI POSTAVLJENO NA TRDNO IN STABILNO PODLAGO. ČE JE PODLAGA DRSEČA ALI MEHKA, SE DVIGALO MED DVIGANJEM LAHKO PREMAKNE IN POŠKODUJE VAS IN VOZILO.
- Ko je vozilo na zadostni višini in poškodovano kolo ni več v stiku s podlago, odvijte vijake in kolo odstranite z vozila.
- Rezervno kolo namestite na svoje vozilo, pri tem pa ga držite z roko na osi. Namestite vse vijake in jih ustrezno privijte.
- Ko vozilo spustite na podlago, vijake še enkrat privijte in poskrbite, da so varno in čvrsto priviti.
- Ko je menjava kolesa zaključena, vso opremo in pokvarjeno kolo pospravite nazaj v prtljažnik.
- Če je vaše vozilo opremljeno z rezervno pnevmatiko, lahko nadaljujete z vožnjo do najbližjega vulkanizerja, s hitrostjo omejeno na največ 80 km/h. Prosimo vas, da v najkrajšem možnem času obvestite našo službo za tehnično podporo, ki vam bo predlagala možnosti popravila v skladu z dogovorjenimi zavarovalnimi policami.
OPOMBA: Če rezervnega kolesa ne morete zamenjati sami, se obrnite na našo službo za tehnično podporo, ki bo poskrbela za asistenco. Upoštevati je treba, da kritja WUG ne krije storitve menjave koles in boste sami krili stroške asistence in menjave.
Pri CARWIZU vedno poskušamo zagotoviti, da imajo naša vozila ključne tekočine na optimalnem nivoju. Žal v zelo redkih primerih med glavno sezono obstaja možnost, da vozilo prikaže opozorilo o nizkem nivoju tekočin. Če gre za:
- MOTORNO OLJE: Takoj, ko se prižge signalna lučka, na prvi bencinski črpalki ali specializirani trgovini kupite liter ustreznega motornega olja. Ko ugasnete motor, najprej dolijte pol litra, nato pa čez nekaj minut preverite nivo olja, ki mora biti med oznako minimum in maksimum. Če je nivo še vedno prenizek, dolijte še več olja, dokler ne dosežete optimalne ravni. Vrsto olja, ki ga najeto vozilo uporablja, lahko preverite na notranjosti pokrova motorja in v etuiju z dokumenti vozila.
- HLADILNA TEKOČINA: Da bi preprečili pregrevanje motorja, takoj ko se prižge signalna lučka, na prvi bencinski črpalki ali specializirani trgovini kupite liter ustrezne hladilne tekočine. Da se prepričate, katero vrsto hladilne tekočine potrebujete, odprite pokrov motorja in preverite barvo obstoječe tekočine ter na podlagi tega kupite novo. Da se izognete poškodbam, se pred odpiranjem rezervoarja za hladilno tekočino prepričajte, da je motor ohlajen in pokrov odprite počasi.
- AdBlue: Večina naših vozil z dizelskim motorjem je opremljena s tekočino AdBlue, zato so skladna s strogimi evropskimi okoljevarstvenimi normami. Tekočine AdBlue je v običajnih pogojih dovolj za 15 000 do 25 000 km, oziroma dva vzdrževalna servisa in ker se nivo prilagaja po potrebi, je skoraj nemogoče, da bi bil nivo tekočine nizek. Če plošča z instrumenti ali zaslon osrednje armaturne plošče prikazuje opozorilno lučko in/ali sporočilo, se ustavite na prvi bencinski črpalki in kupite vsaj 10 litrov tekočine AdBlue ter jo po potrebi dolijte do vrha rezervoarja. Možno je, da bo treba natočiti več kot 10 litrov. Pokrovček rezervoarja za omenjeno tekočino je, odvisno od tipa vozila, bodisi v prtljažniku pod rezervnim kolesom, ob strani rezervoarja ali poleg rezervoarja za gorivo. Pomembno je, da tega opozorila ne prezrete, saj lahko v nasprotnem primeru elektronika vozila omeji nadaljnjo vožnjo in povzroča neprijetnosti.
- Tekočina za brisanje vetrobranskega stekla: V primeru nizkega nivoja tekočine za brisanje vetrobranskega stekla, tekočino kupite na bencinski črpalki, v specializirani trgovini ali supermarketu. Uporabite letno ali zimsko tekočino, glede na letni čas, letno tekočino za lažje odstranjevanje hroščev in zimsko tekočino, ki pri nizkih temperaturah preprečuje zamrzovanje.
OPOMBA: Če ste kupili tekočino, ki jo je v najetem vozilu primanjkovalo, vas prosimo, da ob plačilu zaprosite za račun R1 izdan na podjetje ABmobil d.o.o.. Če ob oddaji vozila ne predložite računa R1, vam plačanega zneska ne bomo mogli povrniti.
V primeru manjše okvare vam bodo naši sodelavci v najbližji poslovalnici vozilo zamenjali skladno z razpoložljivostjo.
Pokvarjeno zunanjo luč lahko v skrajnem primeru zamenjate sami. Obrnite se na našo tehnično podporo, ki vas bo napotila do najbližjega servisa, ali pa okvaro prijavite med oddajo vozila.
- OPOMBA: Nikoli ne poskušajte sami zamenjati ksenonskih ali LED luči, da ne poškodujete sebe ali vozila.
Naš moto je ustvarjanje doživetij. V ta namen se trudimo storiti vse, da so naše stranke popolnoma zadovoljne s kakovostjo naših storitev. Smo naklonjeni živalim zato želimo, da so na potovanjih z našimi vozili in ustvarjanjem doživetij vaši ljubljenčki z vami. Ker nam zagotavljanje visoke kakovosti ogromno pomeni, vas prosimo, da v primeru, ko v najetem vozilu prevažate hišne ljubljenčke, notranjost vozila, predvsem sedeže, zaščitite pred umazanijo. Če vaš ljubljenček vozilo umaže, vam bomo zaračunali stroške kemičnega čiščenja.
- NASVET: Zaradi vaše varnosti in varnosti vaših ljubljenčkov, vam svetujemo, da jih prevažate v boksih, pripetih z namenskimi varnostnimi pasovi. Tako boste vi in vaši ljubljenčki skupaj varno prispeli na cilj in ravnali skladno z zakonskimi predpisi.
V primeru nedelujoče električne povezave preverite, ali vaša oprema deluje pravilno. Uporabljajte dodatno opremo z izključno evropskimi konektorji, da se izognete morebitnim okvaram avtomobila. Če konektor še vedno ne deluje, se obrnite na našo službo za tehnično podporo, ki vam bo svetovala o nadaljnjih korakih za odpravo težave.
- NASVET: Naši sodelavci vam bodo pri pravilni namestitvi dodatne opreme z veseljem pomagali.
Vaše svobode gibanja in uporabe najetih vozil ne omejujemo. To pomeni, da lahko z najetim vozilom prevažate poljubne električne naprave, pohištvo ali svojo športno opremo. Prosimo pa vas, da upoštevate cestno prometne predpise in ne prevažate predmetov, ki jih ni v najetem vozilu ni mogoče varno namestiti. Prosimo vas, da ste še posebej pozorni na težo predmetov, ki jih prevažate in poskrbite, da najeto vozilo ne bo preobremenjeno in s tem ogrožalo vas, ali povzročilo poškodbe na vozilu.
- NASVET 1: Da se med prevozom velikih in težkih predmetov preprečijo poškodbe notranjosti, ki so lahko zelo drage, svetujemo, da notranjost zavarujete z ustreznimi prevlekami, predvsem plastične stranice vrat, prtljažnik, avtomobilske sedeže, strešne preproge, armaturno ploščo itd.
- NASVET 2: Če v prtljažniku ni dovolj prostora za normalno zapiranje, ga ne zapirajte na silo, saj lahko s tem pride do velikih stroškov.
- NASVET 3: Če je prtljažnik premajhen za vašo prtljago, ne odstranjujte police in nanjo ne odlagajte težkih predmetov. Polica prtljažnika je zelo draga, zato pazite, da je ne izgubite ali poškodujete.
Najeta vozila se lahko uporabljajo samo na cestah I. reda (mestne/lokalne asfaltirane ceste, avtoceste in podobno). Uporaba na makadamskih cestah, brezpotjih ipd. ni dovoljena, ne glede na kategorijo vozila. Za več podatkov si oglejte pogodbo.
- NASVET 1: Uporaba cest nižjega razreda je dovoljena le v primerih, kadar vas lokalne oblasti prisilijo v uporabo tovrstnih nadomestnih cest zaradi zapor ipd. Prosimo vas, da v takih okoliščinah hitrost prilagodite razmeram na cestišču in pri tem še posebej upoštevate razmere in ovire na cesti (luknje, izbokline itd.), ki lahko na najetem vozilu povzročijo veliko in drago škodo.
Najetega vozila ne smete uporabljati na avtomobilskih dirkah in podobnih dogodkih. Sodelovanje na tovrstnih dogodkih lahko povzroči resne poškodbe motorja ali drugih delov vozila in ogromne stroške.
Ker je vaša varnost ter varnost sopotnikov in vseh drugih udeležencev v prometu izjemnega pomena, ima vsako najeto vozilo vedno nameščene ustrezne pnevmatike, skladno z dimenzijami proizvajalca in indeksom hitrosti in omejitvi teže. Prav tako so vsa vozila ustrezno sezonsko pripravljena glede. To pomeni, da so v skladu z zakonskimi predpisi Republike Slovenije (prilagojeni evropskim zakonom) najeta vozila opremljena z letnimi ali zimskimi pnevmatikami in imajo ustrezno globok profil.
V primeru najema vozila za daljše obdobje, lahko tovrstne postopke odobrimo, vendar le s pisnim soglasjem in z garancijo, da posegi vozila ne bodo poškodovali. Vozilo pa ste dolžni vrniti v enakem stanju, kot ste ga prejeli.
Zunanjost in notranjost naših vozil po vsakem najemu v celoti očistimo. Kljub temu kajenje v naših vozilih ni dovoljeno, zato vas prosimo, da to upoštevate in poskrbite, da vozila ostanejo brezhibno čista in prijetnega vonja. V primeru neupoštevanja tega pravila, vam bomo primorani zaračunati stroške kemičnega čiščenja – saj je naš cilj, da vozila ohranjamo čista in prijetno dišeča.
V primeru potreb po modifikacijah vozila se obrnite na našo službo za tehnično podporo.
Zaradi varnosti strank, ohranjanja vrednosti vozil in garancije proizvajalca, posebno pozornost posvečamo rednemu servisiranju naših avtomobilov. Za informacije o časovnem/kilometrskem obdobju, v katerem je potrebno opraviti redni vzdrževalni servis, ter o tem, kdaj je ta bil nazadnje opravljen, preverite kartico vozila v etuiju z dokumenti. Vsa naša vozila so hkrati opremljena s servisnim indikatorjem, ki vam ob vklopu sporoči, ko je čas za nov redni vzdrževalni servis. V kolikor je treba kmalu opraviti redni vzdrževalni servis vozila, se obrnite na našo tehnično podporo in dogovorite za omenjeni vzdrževalni servis in/ali prejem nadomestnega vozila.
- OPOMBA: Da se ohrani garancija proizvajalca, je najdaljši rok za izvedbo rednega vzdrževalnega servisa 500 kilometrov, ali 5 delovnih dni. Neupoštevanje lahko povzroči nepotrebne stroške, povezane z razveljavitvijo garancije vozila.
Če je vozilo treba pregledati, ali na njem opraviti zgoraj opisane posege, se je nujno treba obrniti na našo logistično službo, ki vas bo seznanila s potrebnimi postopki za izvedbo katerega koli in vseh del na vozilu s strani tretjih osebi in bo, po potrebi pooblastila servisno delavnico, ki bo popravilo izvedla. Prosimo, da sledite navodilom, sicer vam stroškov ne bomo mogli vrniti.
- OPOMBA: Za vse vrste posegov na vozilu je treba najprej obvestiti našo službo za tehnično podporo in zaprositi za dovoljenje.
Vsak otroški sedež/in ali booster ima na hrbtni strani ponazoritev z navodili za namestitev. Da bodo vaši najmlajši potniki varno in udobno potovali, upoštevajte naslednja navodila.
- NASVET 1: Svetujemo, da otroke vedno namestite v otroške sedeže ali boosterje, ki ustrezajo njihovi starosti in jih vedno pripnete z varnostnim pasom.
- NASVET 2: Priporočamo, da otroški sedež in/ali booster namestite za sovoznikov sedež. Sovoznikov sedež poskusite nastaviti na najvišji nivo in ga hkrati pokončno potisnite do skrajnega končnega položaja. Ta položaj je za otroke najbolj varen. Če morate namestiti več otroških sedežev/boosterjev, jih vedno namestite na zadnjih sedežih.
- NASVET 3: Če otroški sedež/booster namestite na sovoznikov sedež, je vedno treba onemogočiti sovoznikovo stransko zračno blazino (stikalo se nahaja v predalu za rokavice ali ob strani armaturne plošče). Prepričajte se tudi, da je tovrsten prevoz otrok v vaši državi zakonsko dovoljen.
- NASVET 4: Otroci, mlajši od 12 let ne smejo sedeti na sovoznikovem sedežu.
Odvisno od vrste vozila lahko to storite na naslednji način:
MEHANSKA ZAŠČITA: Če ima vaše vozilo mehansko zaščito boste na notranjem okvirju zadnjih vrat našli nalepko z odprtino za vstavljanje mehanskega ključa in aktiviranje otroške zaščite. Postopek deaktivacije je enak, le da je ključ treba obrniti v obratni smeri.
ELEKTRONSKA ZAŠČITA: Poiščite stikalo s simbolom za elektronsko zaščito na voznikovi strani vozila. Stikalo se običajno nahaja v bližini stikal za elektronsko upravljanje stekel, na levi strani armaturne plošče ali sredinske konzole. Zaščita se aktivira s pritiskom stikala. Če ima vozilo elektronski sistem za dvigovanje stekel in mehanski sistem za zaklepanje vrat, bo elektronsko stikalo zaklenilo le okna. Če ima vozilo ročni sistem za dviganje stekel, zaklepanja vozila ni mogoče aktivirati.
- NASVET 1: Če v avtomobilu prevažate otroke, vedno aktivirajte ta sistem zaščite z zaklepanjem.
- NASVET 2: Ko zapirate okna, se vedno prepričajte, da jih lahko varno zaprete.
Če se pojavi zgornje sporočilo, se obrnite na našo službo za tehnično podporo, ki vam bo z veseljem posredovala zahtevano kodo.
Ne, škode na pnevmatikah in/ali platiščih ne krije zavarovanje. Za zavarovanje teh delov vozila je treba skleniti WUG kritje.
V primeru prometne nesreče in/ali poškodbe vozila takoj pokličite 112 in izpolnite evro zapisnik. Če najeto vozilo ni v voznem stanju, se obrnite na našo službo za tehnično podporo. Ob oddaji vozila morate predložiti zapisnik o preizkusu z alkotestom.
V primeru tatvine, poskusa tatvine, ali vloma, takoj pokličite 112 in obvestite oslužbo za tehnično podporo.
V primeru vandalizma ali škode, ki jo na parkiranem vozilu stori neznani storilec, ste dolžni poklicati tudi policijo, ki vam bo podala prijavo, ki jo morate predložiti ob oddaji vozila.
- OPOMBA: V posebnih okoliščinah, kadar gre za manjše poškodbe vozila (manjša praska ali udrtina, ali manjša nezgoda brez drugih udeležencev), lahko s soglasjem s strani tehnične podpore in fotografijami prometne nesreče, izpolnite samo evro zapisnik in policije o dogodku ni treba obvestiti.
Vsa naša vozila so poleg obvezne opreme in gasilnega aparata opremljena z rezervnim kolesom in orodjem za zamenjavo, kompletom predpražnikov, etuijem z dokumenti vozila, ki se nahaja v sprednjem sovoznikovem predalu (navodila za uporabo, strnjena navodila, multimedijski vodnik, servisna knjiga). Vso zgoraj navedeno opremo je treba ob oddaji vrniti.
Ko parkirate in zapuščate vozilo, vozilo zavarujte na naslednji način:
- Preverite, če so vsa okna povsem zaprta
- Prestavno ročico prestavite v prvo ali vzvratno prestavo (pri vozilih z avtomatskim menjalnikom prestavite v položaj P, pri vozilih z robotiziranim menjalnikom v položaj N
- Aktivirajte ročno zavoro in ugasnite motor.
- Osebnih predmetov ne puščajte na vidnih mestih (zanje ne odgovarjamo).
- Vozilo zaklenite in preverite, če so vsa vrata zaklenjena
- Ključe in etui z dokumenti imejte vselej pri sebi
NASVET 1: Da zmanjšate možnost kraje ali vloma, vozilo parkirajte na dobro osvetljenih in urbanih mestnih predelih.
NASVET 2: Vozilo vedno poskušajte parkirati tako, da boste lahko vrata brez težav odprli in pri odpiranju ne boste poškodovali vozila.
NASVET 3: Da preprečite poškodbe koles (pnevmatik, platišč, pokrovov pesta itd.), parkirajte na varni razdalji od robnikov. To velja tudi za druge dele vozila, odbijače in krila.
NASVET 4: Da bi ohranili sijočo brezhibno barvo vozila, ga poskušajte parkirati v senci, ali pod drevesi.
Na naši spletni strani lahko v seznamu vozil s klikom na vozilo, ki vas zanima, pridobite tehnične podatke in opremo, ki jo to vozilo ima. Če vas zanimajo podrobnosti, se lahko obrnete na našo službo za tehnično podporo, ki vam bo na vprašanja z veseljem odgovorila.